FND's Cattery

Kittens For Sale Malaysia

In The Beginning

Disini saya ingin menceritakan bagaimana saya boleh end up menjadi penternak kucing … pada mulanya saya hanya meminati kucing.. sangat meminati kucing. Lebih2 lagi yang berbulu panjang dan lebat. Sehinggalah pada suatu hari saya diberikan peluang untuk menjaga seekor kucing yg saya panggil Bolly. Dia jantan dan sangat manja. suka tidor kat lengan saya.. Selang beberapa bulan pula saya telah di berikan seekor lagi kucing betina dari baka yang sama yang diberi nama Nana. dan dari situ laa bermulanya pengalaman saya menjaga kucing dan menjadi penternak kucing. Dalam gambar kat bawah tuh laa gambar Bolly kesayangan saya. Bukan dari baka flat face tapi birman campuran. Anak2 Bolly nih sihat2 belaka. Kadang2 tuh sampai beranak tujuh. Lain kali saya akan cerita pasal anak2 Bolly pulak..

January 3, 2009 Posted by | Uncategorized | 7 Comments