FND's Cattery

Kittens For Sale Malaysia

Lulu

Lulu

 

Lulu ni sebenarnya anak kepada Tiara dan Bolly. Diorang beranak tiga beradik. Dua dah jual kat org. Saya simpan dia sebab comel sgt, hehehe. Tak ingat plak bila tarikh birthday dia.. tapi sekarang dia dah 7 bulan usia. Masa kecik dulu dia ni jenis penakut sikit. Tapi sekarang dah ok dah manja sangat. Kadang2 dia tiba2 datang menyondol kepala kita, klu kita tgh baring laaa. Bila nak masuk balik dalam sangkar dia mula merengek macam tak mau masuk. Comel sangat..

 

 

 

 

ni Lulu 3 Beradik masa kecik

ni Lulu 3 Beradik masa kecik

Advertisements

February 7, 2009 Posted by | Uncategorized | 3 Comments