FND's Cattery

Kittens For Sale Malaysia

Lulu

Lulu

 

Lulu ni sebenarnya anak kepada Tiara dan Bolly. Diorang beranak tiga beradik. Dua dah jual kat org. Saya simpan dia sebab comel sgt, hehehe. Tak ingat plak bila tarikh birthday dia.. tapi sekarang dia dah 7 bulan usia. Masa kecik dulu dia ni jenis penakut sikit. Tapi sekarang dah ok dah manja sangat. Kadang2 dia tiba2 datang menyondol kepala kita, klu kita tgh baring laaa. Bila nak masuk balik dalam sangkar dia mula merengek macam tak mau masuk. Comel sangat..

 

 

 

 

ni Lulu 3 Beradik masa kecik

ni Lulu 3 Beradik masa kecik

Advertisements

February 7, 2009 - Posted by | Uncategorized

3 Comments »

  1. lorrr comel laaa.. dah jual ker semua…?

    Comment by mami | February 14, 2009 | Reply

  2. nak yang ni jugak laaaa… jual tak…?

    Comment by emet | March 4, 2009 | Reply

  3. lain kali kalau ada anak si tiara nih lagi saya nak tau

    Comment by sally | March 12, 2009 | Reply


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: