FND's Cattery

Kittens For Sale Malaysia

Essi & Ciwin

Yang dua ekor nih pulak adalah anak kepada Nana dan Bolly. Umor diorang muda dari Lulu 2 bulan kalau tak salah. Dua2 betina. Nama diorang adalah Essi dan Ciwin. Owner baru diorang pulak kawan kami. Nama dia Sharul from www.scharewlconcept.com. Jangan terkejut tengok gambar2 diorang lawa2. Sebab kawan saya nih fotografer. Saya pun sama jugak minat jugak fotografi nih.., sebab tuh kebanyakan gambar2 kucing yang saya amik, saya buat elok2 tapi kalau malas pakai jugak camera fon.
Yang ni nama Ciwin

Yang ni nama Ciwin

Yang ni nama Essi

Yang ni nama Essi

Yang ni plak masa diorang umor 2 bulan lebih

Yang ni plak masa diorang umor 2 bulan lebih

Advertisements

March 29, 2009 - Posted by | Uncategorized

4 Comments »

  1. alamak saya jatuh cinta laa ngan kucing yang kat atas tuh

    Comment by badman | March 31, 2009 | Reply

  2. a’a laaa cantik2 gambar kucing u. macam pro. suka tgk gambar yang kat atas tuh

    Comment by sue | April 5, 2009 | Reply

  3. muka macam bapak dia laaaa… ada lagi tak kucing…?

    Comment by zakri | April 11, 2009 | Reply

  4. lokasi kat mana ek nak pi tengok kalau ada kucing lagi.

    Comment by deen | April 12, 2009 | Reply


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: