FND's Cattery

Kittens For Sale Malaysia

Princess Bunting Lagi

Active sungguh production si Bolly ni. Lepas Nana, Tiara pulak… dua hari lepas baru kami sedar yang Tiara ni dah mengandung lagi. Agak2nya berapa pulak laa anak dia kali nih. Tapi Tiara nih selalu beranak tak banyak. Hmm entahlaa kan.. Kalau dah rezeki sapa nak tahu.. Anak2 si Tiara nih selalu keluar macam2 kaler. Kalau nak tengok anak2 dia yang lepas klik kat sini dan sini. So kali nih kalau ada sapa2 yang berminat nak booking anak Tiara nih boleh laa contact saya k.

Ps : Sape yang berminat nak beli kitten klik sini

Tiara tgh dok excited tunggu anak dia

Tiara tgh dok excited tunggu anak dia

Advertisements

July 4, 2009 Posted by | Uncategorized | 3 Comments